Strategie prodeje realit
Náš realitní server Vám nabízí návrh strategie prodeje realit konkrétně pro Vaši nemovitost.
Můžete si vybrat ze tří způsobů, jak prodávat.
- Rychlý (zpravidla nucený) prodej pod cenou.
- Pomalý prodej nad-střelením ceny a postupným snižováním ceny.
- Optimální prodej nemovitosti - odhadnutí reálné prodejní ceny, nastavení ceny mírně nad a být připraven na případné smlouvání.
Rychlý prodej
Prodávající je většinou nucen získat peněžní prostředky z prodeje nemovitost co nejdříve a bývá v časové tísni. Aby byla nemovitost cenově zajímavá, musí jít s cenou minimálně o 20-30% pod cenu obvyklou. Horizont prodeje je v řádu dnů až týdnů.
Pomalý prodej
Prodávající nespěchá a není v časové tísni. Cena bývá nadsazena o 20 a více% nad běžnou cenou. Někdy i o 100% výše. Horizont prodeje je v řádu měsíců až roků.
Optimální prodej
Prodej za standardní cenu. Bývá reálně odhadnuta prodejní cena nemovitosti. To znamená cena, za kterou se obdobné reality prodávají. Horizont prodeje je v řádu týdnů až měsíců.
Cena je stanovena na základě cenových map z webu CeMap.cz